Nattplugg

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
Ibland orkar jag inte med mig själv. Klockan är kvart i ett på natten och jag sitter och pluggar process- och systemutveckling som om det vore det roligaste jag har gjort i livet. En fredagkväll, natten mot lördag i min Hello Kitty- pyjamas. Nått roligare skulle jag kunna unna mig att göra (eller varför inte sova?), ändå sitter jag här med mina jäkla böcker och kan inte få en blund. Resten av familjen sover så det är knäpptyst hemma. Det enda som hörs är mitt nedrans knappande på datorn, men jag tror banne mig att det får vara bra nu. Lite sömn, sen mera plugg i morgon. Fattar inte varför jag inte kan ha den här energin när jag är i Sundsvall? Nej då ska det sovas dagarna i ända. Djup suck, vi hörs i morgon vänner. God natt<3
 

Kommentera inlägget här :