Morgonfys

publicerat i Allmänt, Träning;
God morgon vänner! Har ni vaknat upp i det härliga mörkret som erbjuds om både kvällar och mornar nu för tiden? Jag tycker faktiskt det är mysigt att det börjar skymma nu, då vet man att vintern är på väg och man längtar lite extra efter snön som ska komma och lysa upp omkring oss. Jag älskar vintern, precis som sommaren- det går inte att bara ha en favorit :)
Har hunnit iväg till gymmet en sväng på morgonen och det var faktiskt skönt att vara tillbaka efter en vilodag igår. Vilan behövs den med vare sig man vill eller inte, för jag märker att när jag klämmer in en och annan vilodag i veckan så orkar jag prestera mer och bättre när jag väl kör. Så det gäller att lyssna på kroppen och vad den har att säga. Nu ska jag dricka upp det sista av min gainer innan jag hoppar in i duschen, serverar frukost, tänder ljus och läser lite bloggar. Mysmorgon såhär innan skolan drar igång vid nio- love it!
 

Kommentera inlägget här :