Kanelbullens dag

publicerat i Allmänt;
Hela familjen ramlade hem någon gång mellan tolv och ett idag. Det stressades runt och alla var som yra höns. Och där stod jag i mitten, som värsta hönsmamman och gjorde ingenting. Gänget drar ju iväg till Rättvik med husvagnen idag. Det är marknad där så det skulle packas, bäras ut saker och donas här hemma innan de kunde åka. Själv blir jag tyvärr kvar hemma. Har alldeles för mycket jobb på Hälsocenter den här helgen för att jag ska kunna ta mig iväg på marknad. Men nästa år, då är det min tur!
Innan dom drog hann jag få ta mig en liten fika med dem. Kaffe, läsk och kanelbullar- mmm! Är det kanelbullens dag så är det :)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Bor du inte med Erik mer? :/

Svar: Hej Amanda! Just nu bor inte jag och Erik ihop då vi har haft en tuff sensommar och höst tillsammans. Vi är fortfarande tillsammans men jobbar upp vår relation så den ska bli så som den en gång varit. Tråkigt, men värt att kämpa för :) Tack för din fråga, ha nu en härlig vecka! Kram
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :