Invigning!

publicerat i Allmänt, Hemmet, Mat och recept, Shopping;
Idag vill inte min mobil samarbeta alls. Ingen täckning, inget internet och det betyder alltså inga bilder på bloggen heller. Så tråkigt! Har ju i och för sig iCloud, men det har jag ju såklart inte fått till så det fungerar inte heller som det ska. Jäkla Apple, fattar ingenting jag!
Har hur som helst invigt min nya riskokare idag och jag är så lycklig över den. Fyndade en sådan för två helger sedan då ICA sålde mindre riskokare för 299:- styck. Lämplig att ha när man bor ensam, och så blir ju riset så mycket godare i en riskoare än på plattan! Mycket bra köp där Elin! :) Slängde ihop fasters kycklinggryta med lite chilismak nyss så det bara brinner i munnen. Nu ska det allt gå bra på mateövningen i eftermiddag när magen är mätt!
 

Kommentera inlägget här :