Höstnytt

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping, Skola och utbildning;
Pluggdag idag. Har lärt oss en del, flamsat som små fjortisar och ätit massa, både nyttigt som onyttigt. Ungefär så som det brukar se ut när jag och Tovan tentapluggar. Men nu ska vi banne mig klara oss, vill så gärna! 
Har fått hjälp av bästa Stefan idag att ordna Sh´bam- filmen så att jag äntligen kan skicka in den på licensprov. Känns egentligen lite onödigt att slänga iväg den när jag vet att jag kommer behöv filma om och inte bli godkänd, men så tänkte jag att när jag ändå har lagt ner lite tid kan jag väl chansa. Man vet ju aldrig :)
Passade på att beställa lite nytt till garderoben idag. Höstnytt och fräscht! Men nu får det banne mig vara nog för ett tag, shoppingkontot rullar ofta iväg lite längre än vad det borde, haha. Men en byxdress måste man ju ha, åtminstone en :) Ska premiärinviga den på Ladies Night om två veckor, whiii!
 

Kommentera inlägget här :