Bra vilopuls

publicerat i Allmänt, Kläder och skor;
Tränat till tusen (har filmat Sh´bamen nu, usch vilken jobbig dag det blev), shoppat, åkt tåg, pluggat lite, tillbringat tid med Erik och veckohandlat. Det är det som jag har hunnit med lördag och söndag förra veckan. Nu är det redan måndag, ny vecka, och jag har precis kommit hem efter att ha varit på Ungdomsmottagningen för att förnya mitt recept på preventivmedel. Det är snart dags att dra till skolan för en seriös pluggvecka och jag känner mig inte sådär hundra på alerten, men det kommer väl så småning om. Ni hör ju själv, fullt upp all the time! Fick i alla fall beröm för min vilopuls idag när jag tog blodtrycket. 51 tycktes tydligen vara rätt bra, tack och bock sa jag och gick hem med ett stolt ansiktsuttryck!
Har min nya kofta på mig idag som jag fått av Erik. Så fin rygg och så himla härlig kvalité. Kommer från ICHI.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin wahlberg:

vad fin!

Svar: Tack så mycket! :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :