Årets Halloween

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping;
Nu är det dags att rycka upp sig, hitta tillbaka glädjen och samla kraft. Även om det är tungt nu så finns det många fina ljusglimtar i tillvaron. Fin familj där hemma, fina vänner runt omkring mig, en fin lägenhet och en fruktansvärt fin och härlig resa att se fram emot. Egentligen finns det inte mycket att vara ledsen över, men en stor del fattas i mitt hjärta. En del som snart kommer ligga mig varmt om hjärtat som en fin vän i stället<3
Bestämde mig tidigare idag för att det är dags att börja ha roligt igen. Dels för att glömma för en stund, men även för att hinna se lite vänner utöver skoltiden innan vi åker utomlands i sex veckor. Därför blev det bestämt att jag ska med på årets Halloween firande. Beställde en dräkt idag från Evas Underkläder så jag håller tummar och tår att den hinner komma till nästa vecka. Annars, tja, då får vi köra på Lilla My- nödlösningen :) 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Olivia:

Rawr!!

Kommentera inlägget här :