STOP!

publicerat i Allmänt;
Ibland önskar jag att det bara är sådär lätt att glömma som alla säger. Sudda bort minnen, bilder och datum. Men det är inte alltid så bara. Allt jag gör lever vidare med mig varje dag, två miljoner tankar strömmar genom mitt huvud konstant och då vore det så lätt att bara glömma. Glömma allt. Men vissa dagar är speciella, vissa dagar vill man ha extra mycket kärlek och då kan man inte bara glömma. Det är inte alltid man får som man vill. Inte så ofta alls faktiskt. Idag är en sån dag. Ska titta på känn ingen sorg med mysfrugan, få utlopp för lite känslor och sen skylla på filmen. Filmer, kanske världens bästa grej om man vill gråta.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnea:

Hur vågar man ta steget och göra slut med någon? När allt egentligen är bra men att det känns som man mer har blivit vänner? Så rädd att ångra mig efteråt och att det då ska vara för sent, men känner ändå att det kanske vore det bästa.. Hur vågar man?!

Svar: Det du måste göra är att lyssna på dig själv, din hjärna och ditt hjärta, och sedan fatta ett beslut.
Eftersom du redan har hamnat där i dina tankar så är du mogen att berätta det och bryta upp. Det kommer vara tufft men efteråt kommer klumpen i magen att lossna. Lovar :)
Det finns fler människor på jorden. Jag trodde att om jag skulle lämna E så skulle jag för all framtid bli själv. Tillslut gick det så långt att jag började acceptera att vara ensam hela livet, det skulle ändå vara bättre än det livet som vi hade tillsammans. När jag började bli bekväm med dom tankarna, hittade tillbaka till lite självförtroende, då började det hända grejer i min omgivning också :) Man känner sig ensammast på jorden, som den enda singeln, men man är det inte :)
Lycka till och gör det som känns bäst för dig. Har känslorna svalnat så lyssna på din hjärna, även om hjärtat vill något annat! Kram
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :