Jobbdag

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping, Skola och utbildning, Träning;
Phu! Vilken lång dag det har varit idag. Klev upp halv fem och åkte till arlanda för att sedan flyga upp till Luleå. Jobbade lite extra där idag med att marknadsföra Sandvik och En svensk klassiker. Träffade många nya människor och hade en riktigt fin dag i Luleå. Första gången jag var där och det bjöds på snö- så himla härligt. Blev alldeles varm inombords och jag kunde inte sluta le. Älskar vintern så mycket!
Sprang även på lite gamla klasskompisar och det var så kul att ses igen. Händer inte allt för ofta, men när det väl händer så är den stunden värdefull. Nu ska jag hoppa bums i sängen, är så trött! Imorgon väntar en dag full av  Sh´bam och Blissdance- weeehå! 
Funderar på ett par nya Sh´bamskor, men det är ju en hel djungel av gobitar att välja mellan!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Dom vita med guld!! Eller så köper du ett par vita nike air med hög vrist✌️ Lika modell som jag har alltså fast med hög vrist!

Svar: Jag tycker också dom vita med guld är snyggast! :) Får kika på ett par sådana också då, inte för att det kommer göra mitt val lättare, haha ;)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :