Hipp brud!

publicerat i Allmänt, Shopping;
Vilken skitddag det har varit idag! Kommit in helt olpanerade saker i mitt liv som jag inte alls har haft tid för, men som jag har varit tvungen att prioritera. Sjukt drygt! Är nu dessutom helt utan telefon då min nya iPhone inte har kommit eftersom jag har köplats 34 hos Halebop! Nummerflytten skedde idag men min gamla mobil är fortfarande operatörslåst så jag hade ingen användning för mitt nya simkort som jag fick för att kunna använda idag fram tills att min nya mobil kommer. Vilken soppa! Så efter 4 timmars krånglande slutade det hela med att jag köpte en ny, hipp, kontantkortstelefon som jag bara kan ringa och smsa på, men som har mitt telefonnummer kvar. Så jag får väl leva med den skroten tills Halebop kan snabba på min leverans. Så, jävla, less!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av maria:

Jag beställde min iphone 5s ifrån telia den 28:e & imorgon kommer den :-)

Svar: Nej vad orättvist! Jag beställde min den 25:e och jag fick veta idag att den beräknas komma den 9/11, och det är en lördag så jag får säkert vänta ännu längre. Suck....
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :