Heminredning

publicerat i Allmänt, Hemmet;
Tycker det är så mysigt ute nu när det börjar bli mörkt, man kan mysa med tända ljus och jag har två rum att planera och inreda. Det ger mig inspiration och det känns så himla bra! Här hemma i Jäderfors ska jag inreda en av mamma och pappas skrubbar, dels för att få ett eget litet krypin att själv komma undan i, men även för att tända en gnista hos mamma och pappa att städa ur lite onödigt skit. Så typ två flugor i en smäll, haha. Har hittat en jättefin tapet, har planerat utstyrseln och ser ett ungefärligt rum framför mig som jag kommer att stortrivas i! 
Sen är det ju en planerad flytt i Sundsvall också och även där måste det införskaffas lite nytt om det hela ska bli bra. Sprang på en snygg, byggnadsbar förvaringsmöbel idag på Rusta som dessutom var på rea! Funderar på att slå till på en gång så har jag tills det är dags att flytta. Tänker mig även en ny, lite mindre bokhylla, en sån som ser ut som en trapp ni vet. Tror det kommer bli bra, och mysigt! :)
 

Kommentera inlägget här :