Studentfirande!

publicerat i Allmänt, Träning;
Ett eftermiddagsskift, en timme Sh´bam och 100 squats senare så sitter jag här i soffan med datorn i högsta hugg och pustar. Duschen skriker efter mig då svetten rinner längs ryggen men jag tänkte låta den vänta lite till. Vid lunchtid idag väntar studentfirande då Eriks syster tar studenten. Stora tjejen! Först köper dom hus, sen tar hon studenten. Det går fort nu, jag och Erik halkar lite efter, haha. 
Inför helgen, då det är Sh´bam för hela slanten, känns det lite ostabilt. Jag kan koreografin men brukar tabba mig på samma ställe hela tiden. Fötterna ser hemska ut med blåsor lite överallt och bortskrapad hud på hälarna. Väskan är inte packad och matsäcken är inte inhandlad. Dessutom väntar ett eftermiddagsskift senare idag, men som tur var en kortiseftermiddag med hemgång klockan 19:00. Jag borde hinna allt, eller...
 

Kommentera inlägget här :