Rörmokare Elin

publicerat i Allmänt;
Jag vet inte vad jag fick för litet rus idag, men rengöras skulle det och så fick det bli. Jag visste att det var påväg att bli stopp i handfatet för vattnet rann saktare än om jag skulle tömt det för hand med en tesked, och att säga det till Erik har inte hjälpt. Så att ta saken i egna händer är nog det lättaste för när man väl sätter igång så är det faktiskt lite kul :) Visst luktar det illa och ser äckligt ut, men det känns ju hur bra som helst efteråt när man vet hur rent och fräscht det har blivit, även om det inte syns på utsidan. Men det bästa av allt är nog att vattnet kan rinna igen! Nej, rörmokare är kanske ett yrke för mig att satsa på i mitt nästa liv, hihi :)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av saadio:

kan man kanske anlita dig till å fixa mina rör tror de e samma problem :P

Svar: Hahahahah, ja du får nog ta och göra det :) ;)
Elin Ivarsson

2:a kommentar, skriven , av AnneM:

tur för dig för de är svårt för mig att hitta ett sommarjobb som ej kräver något. tack för info. ha en bra dag! :)

Svar: Vad tråkigt för dig! Men det är bara kämpa vidare, jag vet att det finns något där ute som är menat till dig! :)Tack så mycket! Ha en bra dag du med, kram :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :