Min fina vän <3

publicerat i Allmänt;
Att ha lov är för himla skönt. Speciellt här i Sundsvall där man inte kan stressa ihjäl sig över massa annat som man skulle gjort hemma, utan här kan man bara vara och ta det lugn. Inget "jag måste" eller "jag borde". Skönt. Jag funderar faktiskt på att läsa en bok eller börja titta på en serie. Sånt man inte har tid för annars men som jag tänker ta mig tid att göra nu i några veckor bara för att jag är så värd det!
Träffade min underbara, fina tjej idag på ett sista farväl innan jag åker hem för sommaren och hon flyttar hem igen. Jobbigt och sorgligt, men jag vet att vi kommer hålla kontakten och aldrig släppa den. Min fina vän med många och stora planer, all lycka till<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

tack detsamma underbara du! Kommer sakna dig <3

Kommentera inlägget här :