Midsommarhelgen över och förbi

publicerat i Allmänt;
Hej på er, nu var det länge sen vi hördes. Midsommarhelgen har precis vinkats av för de här året och nu får vi vänta ett helt år på nästa. Känns lite konstigt att jag jobbade 12- timmarsnatt hela storhelgen, jag som alltid bruka vara hemma hos farmor och farfar, äta smörgåsbord, grilla, spela kubb, kasta pil, tipspromenad, brodera, bli ompysslad, ja ni fattar. I år blev det inte på riktigt samma sätt, men jag är tacksam att jag fick den del jag fick<3
Idag är det ny vecka och nya tag. Jobbar min sista natt i kväll innan jag går på ledig vecka. Ska bli så skönt med lite ledighet mellan varven. Nej nu blir jag inspirerad, ser en dam som sitter ute i gräset och njuter av den härliga värmen samtidigt som hon Yogar- dags att ut och röra på sig lite :) 
 

Kommentera inlägget här :