Ledig vecka!

publicerat i Allmänt;
Gissa om det var härligt att stämpla ut från nattskiftet i morse. Ledig vecka väntar och det ska bli så skönt, mmmm. Men det hör till saken att nästan varje dag har någonting inplanerat. Hursom, jag är ledig i alla fall!
Igår kväll hade vi myskväll. Vi passade på att njuta av vädret och tog en minigolfrunda i Högbo. Gissa vem som vann, haha! Fick en suris med mig hem i bilen som trodde att han med sina långgolf- skills skulle ro hem segern, men icke! Vi avrundade med en hyrfilm och sen var det dags att åka till jobbet. Älskar spontaniteten med sommaren<3
Idag ska jag träffa en fin vän. Vad vi ska hitta på är inte bestämt än men jag tror det blir någonting ute i värmen. Hur ser din löningstisdag ut? Hoppas den är lika härlig hos dig som hos mig<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av AnneM:

Vad arbetar du som?

Svar: Jag är just nu sommarvikarie på Sandvik som är en stålindustri, där jag arbetar som entreprenör på en ångkraftstation :)
Elin Ivarsson

2:a kommentar, skriven , av AnneM:

tack. för svaret. vad krävs för jobbet?

Svar: Jag personligen har inga speciella kunskaper inom arbetsområdet, jag har lärt mig längs vägen då det är min tredje sommar som jag jobbar där :) På en vanlig anställning är det nämligen 2 års upplärningstid, så det finns mycket att lära! Vill man studera vidare så är väl elingenjör en bra inriktning för att få lite inblick i det vi arbetar med. Hoppas det var svar på din fråga :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :