Hur går det?

publicerat i Allmänt, Hemmet, Shopping, Träning;
Minns ni utmaningen jag la ut till er, squat challenge? Hur går det för er med den? Jag är idag inne på dag sex och har gjort mina 75 squats. Med mycket trötta och sega ben kom jag upp på det 75:e benböjet och jag längtar inte tills i morgon då det är dags för 80 stycken, usch!
Har varit och införskaffat presenter av olika slag på eftermiddagen. Jag blir så avundsjuk på allt fint jag ska ge bort, jag vill också ha! Men oftast så funkar ju taktiken att ge bort det man själv vill ha så jag hoppas på det även nu :) Dock var jag ju tvungen att köpa nått litet fint med mig hem, så en fantastiskt söt hylla för småsaker följde med hem. Nu ska vi bara hitta någonstans att hänga den också, hihi. Nej nu ska jag skynda mig och göra mig i ordning. Bankmöte och sen skolavslutning står på agendan. Tjing!
 

Kommentera inlägget här :