Du & Jag

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping;
Sommarfynd till härliga sommarpriser. Me like! I fredags var jag ner på stan en sväng och lyckades fynda både heminredning och kläder till en billig peng. Kika bara på den här söta och enkla tröjan från Du & Jag, med knäppning på framsidan och med söt spets runt om midjan. Sött men enkelt och sånt gillar jag. Dessutom på 75% rabbat. Då var det bara att plocka fram och dra kortet, haha :)
Nu ska jag alldeles strax gå ut genom dörren här hemma. En eftermiddag med mina flickor från gymnasiet väntar. Jag har inte sett dem på evigheter sen alla flyttade kors och tvärs över flandet för att plugga, så det ska bli så himla kul att se alla ansikten igen och höra vad alla har fått vara med om! Solen skiner utanför mitt fönster så jag tror cykeln får följa med ut. Tjing så länge<3
 

Kommentera inlägget här :