Den bästa tiden

publicerat i Allmänt, Träning;
Studentfirande med uppehåll nästan hela dagen, förutom när flakåkningen skulle börja. Men inte gjorde det mig någonting, då kunde jag smyga under taket och fortsätta ha det bra, hihi :) Hanna tog studenten idag och hon var både fin, hade ett bra studentfirande hemma och fick fina presenter. Man längtade själv tillbaka till sin egen student, den var ju så härlig- helt klart den bästa tiden! :)
Nu på kvällen har jag packat här hemma. I helgen väntar Sh´bam- utbildning i Stockholm vilket kommer göra att det blir tyst här inne hela helgen. Hoppas ni förstår och tycker det är okej, själv är jag peppad till tusen samtidigt som magen gör sådär lagomt ont av nervositet. Ha en fin helg så hörs vi i början på nästa vecka, då finns det massor att berätta<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara-lee:

är hanna gravid?

Svar: Hej! På din fråga har jag tyvärr inget bra svar tyvärr. Jag vet att Hanna och hennes kille så järna vill bilda familj, men om det är en liten bebis i magen än, det vet jag faktiskt inte. Ha en bra dag, kram!
Elin Ivarsson

2:a kommentar, skriven , av Ida:

Elin ivarsson, en fråga jag funderat på länge är hur du har sån energi och har en positiv inställning till allt även i tuffa lägen! Aldrig är det en negativ klang i dina texter. Beundrar dig för din positivitet och fina syn på livet! Man skulle vart lite som du på det viset :p

Svar: Haha, Ida Thor! Vad gullig du är som säger så. Jag är inte en sån person som brukar gå och långsura och sådär utan jag vill gärna få det överstökat så fort som möjligt även om jag såklart också har tråkiga och jobbiga dagar. Men ska jag då skriva om det här på bloggen också så kommer jag ju bara göra saken värre i stället för att släppa det och försöka se det positiva och glada :) Och innan jag slutar skriva så måste du få veta att du är en fin människa du med som faktiskt berättar det här för mig, och då är man väl också positiv? :) Sköt om dig, kram!
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :