Ted

publicerat i Allmänt, Hemmet;
Hörrni, mig var det inte mycket att lita på! Utlovar ett inlägg om min helg och så blir det varken hackat eller malet. Nej, skärpning på mig! Var så mycket att göra igår, dagen gick i ett hela tiden och jag hittade ingen lucka att sätta mig med datorn. Förutom en sväng på kvällskvisten kanske, men då var all energi slut så då hyrde vi en bra film och bara tog det lugnt. Har ni sett den förresten, Ted tror jag den hette? En rolig och bra "må-bra"- film som jag verkligen rekommenderar :) Men innan jag pratar bort mig för mycket så säger jag att vi tar helg- inlägget senare. Hoppas det är okej :)
Idag fyller min kära sambo 21 år. Tiden rusar iväg, snart har vi varit tillsammans i 6 år och förlovade i 3 år. Ofattbart men helt fantastiskt<3 Idag ska jag göra i ordning här hemma för en myskväll och fika med lite släkt. Vädret ser ju strålande ut så vi får se om jag hinner ta mig ut lite i solen i alla fall :) Tisdagskram<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

var är duuu?!

Kommentera inlägget här :