Semestervecka!

publicerat i Allmänt, Hemmet, Shopping, Träning;
Hej på er vänner! Har haft en sån effektiv förmiddag idag så jag kan inte låta pli att känna mig lite småstolt såhär innan eftermiddagspasset på Sandvik. Har hunnit tvätta, bädda, planera mat för veckan, veckohandlat, tränat spinning 45 minuter, köpt träningskläder- soltabletter- massagekräm (till mitt onda ben), och duschat. Nu ska jag stryka upp den lilla hög som ligger innan det är dags att göra lunch, diska och sen pipa iväg till jobbet. Vad var det jag sa, effektivitet! :)
Visst är det skönt att vi är inne i vecka 27 nu, den klassiska semester- start- veckan. 1 juli dessutom, mmm! Vi åker faktiskt iväg på en minisemester den här veckan vi med. Göteborg och sedan Ullared är destinationerna, precis som förra sommaren. Vi åker på onsdag eftermiddag så dags att börja planera packningen snart- excited! 
 

Kommentera inlägget här :