Beroende!

publicerat i Allmänt, Hemmet;
Min planering, den spricker varje dag. Helt otroligt alltså! Att det skulle kunna bero på mitt nya spelberoende är ingenting jag vill erkänna, hihi. Men gud alltså vad tokig jag har blivit i telefonspelet "Hay day". Har ni spelat det? Man ska driva en farm, greja lite uppdrag och tjäna pengar. Ni hör ju, beroendeframkallande!!
Har småpysslat hela dagen hemma. Köpt fika, tagit reda på tvätt, städat och diskat. Och på tal om disken så är jag ruggigt trött på att ställa mig och diska dessa mängder som blir varje dag. Då hör det ända till saken att det oftast är Erik som sköter disken. Nej, överst på inköpslistan står, återigen, en diskmaskin. Tycker nog att vi är förtjänta av en sån nu när vi har varit så uthålliga och klarat oss utan en i två år!

Kommentera inlägget här :