Vuxenpoäng

publicerat i Allmänt, Hemmet, Skola och utbildning;
Nu är jag flyttad och bor i min alldeles egna och fina lägenhet. En stor klump har lättat från magen och det känns så skönt att äntligen kunna slappna av något, även om det fortfarande är en enda stor flyttröra inne på mina 13 kvadrat, haha :) Därför bjuder jag tyvärr inte på några lägenhetsbilder idag men det kommer längre fram i veckan så håll utkik!
Idag drar skolan igång igen men inte för ens klockan 10 så jag tyckte det skulle bli så skönt med sovmorgon. Gissa vad som händer. Jag vaknar före väckarklockan och är pigg. Inte nog med det så kliver jag upp och slår på Nyhetsmorgon på tv eftersom jag inte visste vad jag skulle pyssla med så tidigt på morgonen. Nu måste jag då ha knåpat in tillräckligt med vuxenpoäng för både januari och februari ut, haha!
Önskar er alla en fantastisk start på veckan den här härliga och kyliga måndagsmorgonen<3
 

Kommentera inlägget här :