Välkommen 2013!

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
Hej på er efter ett långt uppehåll på min blogg. Hoppas ni har haft en fantastisk jul- och nyårsledighet med god mat, nära och kära omkring er och många fina minnen. Jag önskar även att ni fick ett fint avslut på 2012 och att det nya året började lite sådär extra bra.
Själv bestämde jag mig för att inte hoppa på de där dumma nyårslöftena som man aldrig riktigt kan hålla, utan fokuserade mer på mitt inre. Därför satte jag upp tre mini- nyårslöften där jag lovade mig själv att fortsätta vara med den som gör mig lycklig,fortsätta kämpa och att aldrig, aldrig sluta drömma. Det kändes som tre löften jag kan komma att kunna hålla så att jag någon gång kan få stå där en nyårsafton och känna att jag faktiskt höll det jag för ett år sedan lovade mig själv. Så vi får se om ett år hur det känns inombords då, hihi :)
 
Annars är vardagen tillbaka. Jag är åter igen uppe i Sundsvall ocg pluggar inför två stycken tentor som är om ungefär en vecka. Magkänslan inför dem är inte den bästa, men vi håller till nyårslöftet och fortsätter kämpa! Så nu ska jag packa ihop här hemma och bege mig till skolan. Tack för att du hittade tillbaka hit trots jullovet och jag hoppas vi ses lika ofta som förut :) Gott nytt år på dig!
 
Mina fina tjejer som jag har där hemma. Skönt att vi hann ses ett par gånger under lovet i alla fall<3

Kommentera inlägget här :