Mitt nya liv

publicerat i Hemmet;
Nu är det bekräftat, jag kan lämna Nacksta och min gamla lägenhet bakom mig. Lägenhetsbesiktningen är nämligen godkänd och det känns så himla skönt :) Så nu är det bara jag och mitt nya hem som gäller och därifrån ska jag jobba upp mitt läge som jag mentalt ligger i just nu. Börja vänja mig att det här är mitt nya hem, känna mig som hemma här och njuta av friheten. Jag hoppas, hoppas, hoppas det här kommer bli bra nu!
En första bild på mitt nya hem. Gissa om jag trivs<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erik:

Myspys:)

Svar: <3
Elin Ivarsson

2:a kommentar, skriven , av Fanny:

Va mysigt!! :)

Svar: Tycker du? Tack söta du! :)
Elin Ivarsson

3:e kommentar, skriven , av Maria:

Vad fint du har det! :)

Svar: Vad go du är, tack så mycket :)
Elin Ivarsson

4:e kommentar, skriven , av Emma:

Vad fint det blev! Saknar dig!:)😘

Svar: Tack Emmapemma! Längtar till min egna soffa kommer, då blir det ännu finare! Saknar dig med!! <3
Elin Ivarsson

5:e kommentar, skriven , av Emma:

Vad fint det blev! Saknar dig!:)😘

Kommentera inlägget här :