Min nya bästa vän

publicerat i Allmänt, Hemmet;
Tänk vad en sån liten sak kan betyda så mycket i ens liv. Kaffet. Jag trodde aldrig att jag skulle hamna i kaffeträsket men ack så fel jag hade. När högskolestudierna drog i gång så var kaffet min enda räddning, haha. Så minst en kopp om dagen blir det och därför känns det så himla lyxigt att ha fått en liten pryl som kan ge mig lyxkaffe. Mums! :) Sen att kaffemaskinen är snygg också är bara ett pluss i kanten då den kommer passa mycket bra in i min nya lägenhet som en stilren inredningsdetalj!
 
Mamsen ringe mig dessutom här på eftermiddagen. Jag och Erik ska ju till min stora förvåning och glädje iväg och klippa oss i kväll. Det hade jag totalt glömt bort! Tur att jag har min mamma som håller ordning på oss, hihi<3
 

Kommentera inlägget här :