En färgklick i vardagen

publicerat i Allmänt;
Torsdag, snart helg! Mycket skönt att både höra och säga :) Idag är kroppen sådär härligt segt efter ett hårt träningspass, precis så som det ska kännas. Nu är jag igång igen och nu ska jag hålla i detta. Nästa vecka börjar jag dessutom gymma igen och då ska vi få se på andra bullar!
Annars är det fullt upp idag med föreläsningar, besiktning av min gamla lägenhet (håller verkligen tummarna för att jag blir godkänd!!), och så ska jag hinna med att tvätta lite ikväll också. Sen ska jag hinna packa för hemresan imorgon också, så det är mycket som sagt, men det borde gå.
Passa på nu och ha en härlig, glad, torsdag :)
Här kommer första färgbilden på mitt nyfärgade, röda hår. Det är härligt med en liten färgklick i vardagen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fanny:

Shiit!!! Sjukt snyggt hår :D:D

Svar: Tack stumpan! <3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :