AerobicDanse!

publicerat i Allmänt;
Med ett härligt Aerobic- dance pass i kroppen känns det jätteskönt att krypa ner under täcket ikväll. Men med allt gott kommer något ont och såklart börjar det smyga upp små konstiga känslor i halsen. Halsont på G kanske? Varför inte nu när jag väl kommit igång med träningen igen!
Dock hörde jag en intressant debatt om just träning idag på tv4:s nyhetsmorgon. Är det verkligen så att man mår dåligt idag över att se andra lyckas med träningen? Att man inte kan glädjas åt dem som tar tag och bryr sig om sin hälsa? Måste man alltid vända det till någonting negativt bara för att man själv inte är aktiv inom just det området? Jag menar hade folk blivit sur, avundsjuk och kränkt om jag hela tiden pratat om hur bra jag broderar i stället. Nej, det tror jag inte. Så i stället för att klaga på de som faktiskt bryr sig om sin hälsa och sitt välmående, glädjs med dem även om du själv inte kommit till det stadiet än. Och du, kom ihåg att du ska göra det du vill och är nöjd med, inte det någon anna vill och skulle vara stolt över. Ditt liv, ditt hjära, dina möjligheter. Du bestämmer själv!
 
Helene, mer känd som Ice i Gladiatorerna, var en av de två debattörerna och det var verkligen intressant!

Kommentera inlägget här :