Pyssel

publicerat i Allmänt, Handarbeten, Hemmet;
Idag är det söndag och som vanligt springer mina vardagar och helger förbi! Den här veckan har jag som tur är lyckan att få stanna hemma enda till imorgon kväll och det känns så skönt! Älskar mysiga söndagar hemma i soffan med täcke och kuddar. Då mår jag som allra bäst :)
Annars har vi småpysslat lite här hemma idag med småstädning och lite piff i lägenheten. Erik har också bakat bröd och jag har äntligen gjort klar det sista lilla pysslet på en av mina färdiga broderier. Så nu är min rostavla färdig och sitter uppe på väggen. Den passade faktiskt bra in och det är roligt när det blir bra när man har gjort någonting själv.
Nu ska jag fortsätta mysa ner mig i soffan med min guldklimp i livet<3 Det tycker jag att du ska göra också!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Du ska en dag lära mig att brodera :)

Svar: Gullfia, klart jag ska :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :