Glada besked med en dyster klang

publicerat i Shopping, Skola och utbildning;
Idag är det tisdag och båda tentabeskeden kom idag. Fast jag presterade så himla bra så kan jag inte låta bli att känna mig missnöjd. Tyvärr vill mycket ha mer även om jag vet att jag gjorde mitt absolut bästa för den gångna perioden. Det som är det tråkiga med det hela är att man själv inte blir mer motiverad av att satsa på de nya kurserna för man vet redan innan de startar hur mycket man kommer få kämpa och slita i jämförelse med hur mycket man får i utdelning. Tråkigt men sant.
För att muntra upp mig själv en aning och för att jag ändå ska och borde känna mig stolt, unnade jag mig nya träningstights till Funkyn startar på lördag :) Rosa och söta- you know me!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ärtan:

Elin, du ska vara nöjd med dina resultat. Du är superduktig som pluggar på högskolan och får bra resultat, som du redan vet är det väldigt mycket svårare på den här nivån så att kräva toppbetyg är inget man skall göra :-) Kram <3

Svar: Tack för ditt stöd pärtis! <3 Du är hur duktig som helst du med :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :