Derivator och annat mumsigt

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
Jag vet inte om det är bra att lärarna vet vem man är, eller om det är dåligt. Jag vet inte heller om det är dåligt att dom skojar om att man är dålig på ett ämne, eller om det är bra. Jag vet inte om det är dåligt när en lärare säger att han kan ge en tips på bra mutor för att överhuvudtaget klara tentan, eller om det är dåligt. Hursom tycker jag att det är ganska roligt och jag tar allt med glimten i ögat. Det var ungefär summeringen av dagen i skolan.
Ikväll är det dags för CX- works och BodyCombat. Jajamensan, du hörde rätt! Elin Ivarsson ska masa sig iväg på ett fördömligt BodyCombat pass idag med Tove. Och det är väl tur att hon ska dit, annars hade jag aldrig i hela fridens namn gått. För er som inte är så insatta i vad det är för något så handlar det om attityd, att kunna slåss och ha knix i sina sparkar. Tänk er en boxningsrond där du går in för att boxa ner..... Ja ingen. För du står öga mot öga med dig själv bara! Nej, då är det inte passande med mina rosa trikåer fnittrande ansiktsuttryck. Gäller att hitta någotning att bli förbannad över innan kvällens träning så man har rätt attityd när man går in i salen!
 
Känner du att du är hajens på det här med integraler, derivator och annat mumsigt. Hör gärna av dig! Slänger in ett smakprov nedan så du vet vad det handlar om.
 

Kommentera inlägget här :