Alla hjärtans dag tvätt

publicerat i Allmänt, Hemmet;
Alla hjärtans dag mys! Nja, skulle inte tro det va. Bokade precis upp hela tvättstugan för hela torsdagskvällen så jag kan hänga där nere hur ensam jag vill, utan att behöva heja på någon annan som förmodligen är lika ensam som mig. Känns faktiskt rätt bra, då kanske det blir lite ordning här i lägenheten igen efterallt kaos med sanering och vette sjutton allt.
För som ni hör så har jag förmodligen varit utsatt för vägglöss. Jag hann bo här i två veckor innan det var min tur att ge sig in i katastrofen, haha. Ja, man kan inte annat än skratta. Men som tur var så upptäckte jag dem i tid, så de bara säkerhets- sanerade här i förebyggande syfte. Känns rätt skönt att jag fick en sanering för då kan man sova utan att man inbillar sig att det kliar överallt igen, haha.
Nej, nu ska jag röra på kroppen mot Sensia. BodyAttack står på schemat för dagen.
 

Kommentera inlägget här :