Storstadsnytt!

publicerat i Kläder och skor, Shopping, Träning;
När jag ändå var där i storstan så passade jag på att springa igenom lite sportaffärer. Blir så avundsjuk på alla människor som bor i större städer för dom har så mycket större utbud! Det var rena, rama paradiset att få springa in i var och varannan sportaffär på Drottninggatan även om alla butiker erbjöd mer eller mindre samma produkter. Men några gobitar lyckades jag få med mig hem med ett leénde på läpparna och en ekande tom plånbok :)
Har för tillfället snöat in så mycket på Nikes produkter. Kanske för att dom ligger steget före Adidas och övriga konkurrenter, jag vet inte! Det enda plagget som jag faktiskt fastnade för av annat märke än Nike var dom härliga zebra- tightsen, som inte bara är ursnygga utan har ett superhärligt material också. Nu fattas det bara tre träningsprodukter på min "måste- ha"- lista, sen får träningskläder- kontot stängas för ett tag framöver, haha.
 

Kommentera inlägget här :