Ny frulle

publicerat i Allmänt, Mat och recept;
Herre jösses vad varmt det var ute idag! Blir shorts och t-shirt idag med :) Vet ni vad? Jag har hittat en ny flingsort som jag tycker är så god, lite nyttig också. Alla tjatar om müslin, hur god och nyttig den är. Men det tycker inte jag för jag har så svårt att få i mig den. Jag tvingar såklart i mig den ibland för jag vet att den är bra, men det är inte gott alls. Men nu har jag hittat en ny vän på flinghyllorna som är riktigt farlig. God smak och håller sig på rätt sida om nyttighetssträcket. Nästan som godis- passar mig ypperligt! Har du inte testat den så ge den en chans, du kommer inte att ångra dig :) Jag gillar flingor tillsammans med naturens egen sportdryck- mjölk, men är man mer åt yoghurt- och filhållet så tror jag flingorna ska passa lika bra in där. Hem och testa :)
 

Kommentera inlägget här :