New Shoes!

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Träning;
Sent om sido kikar jag in för att visa upp mina nya, schyssta pjucks! Rosa- my favourite, så dom passade som handen i handsken :) Testar dock Reebok för första gången så det ska bli spännande för mig som är troget Nike- fans att se. Kanske blir det bara Reebok i framtiden, det återstår att se.
Vill ni veta en rolig sak då? Jag ska köra två Sh´bam- klasser i morgon :) Ett klockan 14:15 för ett företag och sen klockan 19:00 när vi "egentligen" släpper det på Hälsocenter. Gissa om jag är i exstas! Längtar så tills i morgon, whiiie :)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Eliiiin, man kan ju inte svika nike :(

Svar: I know! Men vi instruktörer fick erbjudande om att visa upp skorna och marknadsföra dem för Intersport. Därför fick vi dem till ett billigare pris och då tyckte jag att det var värt att testa :)
Elin Ivarsson

2:a kommentar, skriven , av Kewa:

Inte som foten i skon då ? ;)

Svar: Hahaha tokfia, kan man också säga om man vill! ;)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :