Mycket att göra!

publicerat i Allmänt, Hemmet, Träning;
God morgon! Redan lördag igen, var tar tiden vägen? I morgon åker jag tillbaka till Sundsvall igen, helt ofattbart. Får se till att njuta idag, men det kommer att bli svårt för dagen är fullsmockad! Spinning nu på morgonen, sen in till Gävle med pappa. Efter det upp till Järbo för att hjälpa Bettan att flyttstäda sitt hus som dom ska lämna ifrån sig och sen klockan fyra ska jag hem till Hanna och Kristoffer för att gratta Kristoffer som fyller 25 år idag. Men det är inte över där! Måste även hinna hem och packa ihop mina saker i Sandviken innan jag kan åka till Sundsvall i morgon också. Så hur jag ska hinna njuta av min sista dag det vet jag inte, men det får väl gå på något sätt, haha.
Nej, nu måste jag äta frukost och sen åka till Sandviken för att hålla i spinningen. Passet är 45 minuter och jag hoppas verkligen på full sal idag när det är näst sista dagen på Öppet Hus. Tror mina förväntningar är för höga så det återstår att se hur många det blir. Nytt program i alla fall, spännande! Får dock se hur det går med mina fötter, drog på mig såna blåsor på tårna igår under Sh´bampasset så jag hoppas dom inte stör min träning idag. Hinner jag höra av mig mer idag så gör jag det, annars hörs vi i morgon :)
 

Kommentera inlägget här :