Morning PW!

publicerat i Allmänt, Träning;
God morgon! Har betat av förmiddagens Power Walk och det känns i kroppen att det var länge sedan jag tog sånna här tuffa promenader, men skönt att vara igång igen, inte minst en sån här härlig höstdag! Eller ska man kanske fortfarande säga att det är sommar? Jag vet inte. Augusti räknas ju som en sommarmånad, men den brukar oftast bjuda på höstväder. Nej, jag tar tillbaka höstdag och säger sensommar- dag i stället. Där fick jag till det minsann, haha!
Idag väntar en lugn dag hemma. Småpacka lite inför flytten tillbaka till Sundsvall, matlagning och senare ikväll kalasdags. Ska försöka utnyttja både min lediga dag idag och min lediga dag i morgon till att ta det lite lugnt också. Behöver inte ha 120 grejer på "To Do"- listan även om det är lite av min grej. Nej, nu dusch och sen frulle.

Kommentera inlägget här :