Min sista dag

publicerat i Allmänt, Mat och recept;
Hej! Blev ett sent inlägg idag men det har varit full rulle må jag säga. Sista skiftet på sommarjobbet, lämnat in stämpelkort och kläder, hem och packade väskor för att sedan flytta hem till Jäderfors en sväng över helgen. För som ni vet så är det Sundsvall som gäller igen på söndag, så man måste ta vara på tiden med alla nära och kära. Om jag orkar träna nått idag det får vi se. Kroppen ömmar lite här och där, så vi får se hur intresset är efter middagen, haha. Ja, middag var det ja- tjing så länge!
Bjöd på kaka idag när det var sista dagen. Blev en riktig succé faktiskt även om jag var skeptisk till en början. Jag menar ni ser väl hur den ser ut, haha! Vanlig sockerkaka med glasyr, värt att testa i alla fall för smaken är godare än utseéndet. :)
 

Kommentera inlägget här :