Lyxfrulle

publicerat i Allmänt, Träning;
Och så var de sista 12 timmarna för den här helgen gjorda och bara 3 ynka skift återstår. Var tar tiden vägen? Däremot vill jag inte säga att dom här tolvtimmarsdagarna är någonting att hurra för, tiden går ju så oerhört sakta! Bättre blev det inte när min jobbarkompis kläcker ur sig: "Ja, det är ju som att sitta av en enkel till Bangkok det här så det ska nog gå bra". Jo tack, men jag hade hellre suttit på planet påväg mog tre härliga semesterveckor än att sitta i kontrollrummet på jobbet och vänta på att få gå hem till mina vardagssysslor. Menmen, alla är vi olika ;) Dock har jag ju oerhört fin utsikt på jobbet och den klagar jag inte på, speciellt inte en sån här fin dag som det har varit idag. Då var det riktigt lyxigt att äta sin frukost ute och kika på alla båtar som åkte ut på en tur, samtidigt som man pressade i 30 graders värme. Det kommer jag verkligen att sakna när sommaren är över!
Ikväll har jag Sh´bam att se fram emot på Hälsocenter. Gratis pass, ses vi? :) Kram!
 

Kommentera inlägget här :