Latjo Lajban

publicerat i Allmänt, Träning;
God morgon vänner! Blev ett sent inlägg från min sida idag, inte så konstigt eftersom mina dagsplaner sprak direkt! Vänta, ni ska få höra.
Hade ställt klockan på halv åtta i morse. Skulle ut och ta en power walk med min fina vän Ida, prata lite skit och bara ha det bra. Efter att jag snoozat några gånger kom jag äntligen upp ur sängen och kände mig riktigt pigg ch fräsch! Gick in på toa och kände när jag satt där att det är nog bäst att jag göra grej nummer 2 så att jag inte får ont i magen om vi ska ut och gå. Då brakade allt lös! Magen bangade ur totalt samtidigt som jag fick kräkas. Usch! Jag vet inte vad som hände, allting gick jättefort och svetten bara rann på mig. Fick smsa Ida att jag inte kunde ta mig ut idag och sen försöka masa mig in i till sängen igen. Fick hålla på så några gånger innan magen lugnat ner sig och jag kunde sova lite igen. Snacka om rivstart!
Men nuså, nu är jag på benen igen och magen känns fortfarande bra. Petar i mig dagens frukost och ser hur magen svarar på det. Vill inte bli dålig idag för idag ska jag äntligen få äta årets första surströmming! Åååh, längtar så :)
 

Kommentera inlägget här :