Dösvettig!

publicerat i Allmänt;
Tjenare! Kom precis hem från jobbet dösvettig! Inte hade jag någonting för att jag duschade innan jag gick hem från jobbet idag, att cykla i den här värmen i mysbyxor tar ju kål på vem som helst! Och på morgonen är det raka motsatsen, då jäklar är det dunjacka på och näst intill vantar. Varje morgon fryser jag fingrarna av mig! Mysko väder nu alltså, men väldigt tacksamt :)
Idag blir det en träningsfri dag för mig. I morgon släpps nya Sh´bam- konceptet på Hälsocenter och det är bara jag som ska hålla i passet så jag tänkte att det är lika bra att spara energin till dess. Så idag blir det småfix, slappa och laga lite käk. Vad tror ni, rätt okej tisdag va? :)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

åh vad du är duktig. Lycka till med dansen nu :D

Svar: Åh Malin, du är så go! :) Tack så mycket<3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :