And I´m back!

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
Hej vänner! Gud så länge sedan det var vi hördes nu. Men vet ni vad dramat ligger i? Min dator slutade ta emot laddning, den fick åka fram och tillbaka på lagning, som vanligt ska allting krångla när man skickar iväg sina prylar- men nu är min underbara lilla sak tillbaka och jag kan ta upp det här med bloggen igen :) Kärlek till det!
Vet ni vad som har hänt nu i helgen? Jag har gått och blivit ännu mera dansinstruktör :) Nu är det Bliss dance som står på schemat och det är för härliga ungdommar mellan 9-14 år. Är så laddad, taggad och glad att få sätta igång- det bara spritter i kroppen :) Så efter en hel helg i Stockholm med bara dans (och såklart lite shopping, visar senare!), fick jag ett härligt välkommen- hemnande (kan man säga så? Jag skulle säga ett välkomnande, men ville få med hem också, så det fick bli sådär, haha), med hela familjen samlade och sushi till middag. Dom kan mina små gryn bara dom vill<3
 

Kommentera inlägget här :