7,5 kilometer!

publicerat i Träning;
God morgon! Sitter med frukosttallriken i högsta hugg och myser skönt i soffan. Tycker faktiskt jag är värd det efter att ha masat mig upp tidigt idag och sprungit 7,5 kilometer i Högbo idag med min grymma vän Ida. Inte nog med att vi genomförde det, vi gjorde det på sån sjukt bra tid med! Dryga 45 minuter efter start var vi tillbaka vid bilen, båda mycket stolta! Lite extra stolta blev vi när vi mötte vår gamla idrottslärare på bilparkeringen och fick skryta av oss, hihi. Tror han blev måttligt impad när han såg vad klockan var :)
Försökte mig på lite stretching när jag väl kom hem. Är så dålig på det och måste bättra mig för min kropps skull. Fick skäll sist jag var på massage för att jag inte tog hand om kroppen. Tränar för hårt men låter aldrig kroppen få vila upp sig ordentligt i form av stretching och massage. Så skärpning på den fronten! 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Grymt jobbat söta du! :)

Svar: Tack fina Malin<3 :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :