Träningskläder

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Träning;
Så är det måndag och ny vecka igen. Tiden rusar fram och det bästa med denna vecka är att jag är hemma i Sandviken hela veckan :) Tyvärr är det väl den här eländiga förkylningen som stoppar mig från att göra allt roligt, men idag känner jag mig något piggare. Fortsätter jag min vila från träning även idag så är jag fit for fight imorgon igen förhoppningsvis :) Typiskt nog så blir man ju extra peppad på träning när man inte kan och får träna, gäller även mig, så därför hänger jag mycket framför datorn och kikar träningsbloggar, mattips och såklart träningskläder. Har plockat fram fyra måste- ha- plagg som står högt, högt på önskelistan! Vi får väl se, lyckas jag tighta till budgeten den här månaden så går det kanske att ordna något av plaggen, hihi :)
Eftersom det är vila som gäller för mig idag får jag fixa lite här hemma. Måste även skicka tillbaka en av bikinidelarna då den var för liten. Nu håller vi tummar och tår att den nya delen hinner komma fort så jag kan ha den på mig i Turkiet! Vi får se vad som hinns med, jag rullar på i mitt eget lilla tempo idag. 
 

Kommentera inlägget här :