Träningsinstruktör

publicerat i Allmänt, Träning;
God morgon. Smög upp tidigt i morse, drog på mig träningskläderna och gick till gymmet. Rätt skönt att vara där tidigt och köra slut på sig när inga andra är där. Trodde jag. Det var hur mycket folk som helst på gymmet för att vara en tidig onsdagmorgon! Så när jag ändå var där var det lika bra att köra på. Bröst, triceps och axlar. Testade några nya maskiner idag men tycker det är lite jobbigt. Man vet liksom inte om man gör rätt eller fel. Men det känns som jag gjorde rätt för mina armar är helt slut, minsta lilla rörelse och det bränner till! Men man kan ändå göra fel och det är inte bra, då kan man göra illa sig ordentligt.
Avslutade träningen med en gainomax och tog sedan mod till mig och gick till repan på Sensia och frågade hur man skulle gå till väga om man ville bli träningsinstruktör. Jag fick ett trevligt bemötande och en mailadress dit jag skulle höra av mig. Vågar jag, vågar jag inte? Jag måste låta det sjunka in nu. Ett steg närmare drömmen.

Kommentera inlägget här :