Strandtunika

publicerat i Kläder och skor, Shopping;
Sprang  in på Åhlens igår för att snabbt haffa åt mig den där vita, fina strandtunikan jag tidigare bloggat om. Jag tar med mig den och hoppar in i provhytten, men så fort jag får på mig den så känns det så fel. Vitt, det är absolut inte min färg, speciellt inte när jag ska visa så pass mycket hud som jag faktiskt gör i en strandtunika. Jag såg mycket blekare ut än vad jag egentligen är, så besviket gick jag tillbaka med den till ställningen. Men till min glada överraskning så hittade jag samma tunika fast i rosa, alldeles intill den vita. Slet åt mig en ny och hoppade in i provrummet igen och den här gången kändes det mycket, mycket bättre! Mycket mera jag på nått sätt. Lite färg som livar upp, trots min blekhet, det var det som behövdes! Så med mig hem igår fick jag en strandtunika och en After Sun från Garnier. Luktade fantastiskt gott så jag tog hem en flaska trots min ovisshet om produkten då jag aldrig testat den förr. Nu kan det få bära iväg till Turkiet snart tycker jag <3

Kommentera inlägget här :