Solokvist

publicerat i Allmänt;
Att vakna upp på soffan en söndagmorgon är ganska skönt, speciellt när solen skiner in genom vardagsrumsfönstret och värmer kroppen. Mysigt! Eftersom jag är ensam hemma idag när Erik har fullt upp med fotbollen så passade jag på att ta en mysig förmiddag i soffan med frukost och några avsnitt av Hollywood heights. Ganska skönt att mjukstarta såhär och ladda baterierna för en tuff och lång skolvecka. Jag åker ju faktiskt tillbaka till Sundsvall redan ikväll. Helgerna går allt för fort tycker jag, men jag antar att det är så när man har det bra och man trivs med tillvaron :)
Idag ska jag försöka hinna få färdigt två jobbansökningar när jag ändå har tid över. Behöver lite hjälp med den ena så vi får se om det blir en sväng hem till mamma och pappa idag eller inte. Annars är det tänk att jag ska ta en sväng till gymmet och förhoppningsvis även hinna veckohandla innan det är dags att åka till tåget. Om tiden räcker till, ja det återstår att se :)

Kommentera inlägget här :