Solbrun

publicerat i Allmänt, Shopping;
Solbrun - Startpaket Abonnemang
Min önskan att kunna bli solbrun lever kvar. Att alltid vara den som inte får en endaste brun nyans är kanske inte lika kul som att vara den som blir brunast på beachen. Men om jag bara kunde få en tiondel, så det åtminstone syntes att jag fick lite färg, då skulle jag vara lycklig.
Därför har jag hittat en produkt nu som både är skyddande mot solens farliga UV- strålar, men som även snabbar på brännan. Läser man om produkten så får man intrycket att de som har lätt för att bli brun inte ska satsa på att införskaffa tabletterna eftersom de inte märker något större resultat. Om man däremot är som mig, rödlätt med tendens till fräknar, då kan det här vara ett hjälpmedel som gör att man känner sig lite snyggare i sommar med en lätt bränna.
Eftersom jag åker till Turkiet nu om en dryg månad tänkte jag äta tabletterna fram till dess eftersom de ska ätas regelbundet för absolut bästa resultat, och sedan se om jag får något vidare resultat efter en vecka i solen. Fungerar de så kommer det alltid att finnas en ask i mitt medicinskåp, fungerar de inte så blir det helt enkelt inga fler köp. Men är du av samma typ som mig, testa nu vettja då de har en fin kampanj. Klicka in på vitalas.se och se om du kan göra några fynd.
 
 

Kommentera inlägget här :