Sexpack, det har väl alla?

publicerat i Träning;
Passet på gymmet idag var grymt. Ben, vader och rumpa + mitt nya test- situps mellan varje sett! Svetten sprutade, musklerna skrek av syra och jag ylade som värsta vargen. Riktigt grymt pass med förhoppning om att det ska förbättras, jag menar vi har ju bara börjat :)
Kanske inte de tydligaste bilderna, men man ser lite, lite av kontrasterna.
 
- Men Elin, du har ju magrutor!!
Det är den klassiska och allt för vanligt förekommande kommentaren som jag får höra när jag är på gymmet. Men så fort jag drar bort tröjan och visar magen så försvinner dom där rackarna direkt, dom blir liksom inte lika tydliga. Varför det är så vet jag inte, men jag har bestämt mig för att ge 110% för att få bort det där lilla fettet som sitter iväg för mitt sexpack så att musklerna även ska synas när jag är utan tröja. För visst har jag väl ett sexpack, det har väl alla? ;) 
 

Kommentera inlägget här :