Piggare!

publicerat i Allmänt, Träning;
Idag vaknar jag upp och känner mig lite piggare än igår men jag är tyvärr inte riktigt hundra pigg. Jag ska gå ut och ta en morgonpromenad nu i det fina vädret och få i mig lite C- vitamin så kanske jag piggnar på mig lite till eftermiddagen. Ingen powerwalk, bara ut och njuta<3
Idag på eftermiddagen tänkte jag försöka ta mig iväg på lite BodyStep. Jens kommer till Hälsocenter som gästinstruktör idag och jag vet vilket drag det kommer bli. Vill inte missa det! Så jag får gå dit och ta det lugnt, förhoppningsvis knäppa lite kort och bara känna på stämningen. Erik ska dessutom på fotbollsmatch så då kan jag lika gärna åka dit en sväng :) Annars väntar lite hemmapyssel och så ska jag hämta ut bikinin jag beställde, minns ni? :) Spännande!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

sötelin, det är D-vitamin du får av solen ;) Hoppas annars att du blir bättre snart :) kramis!

Svar: Oj, haha. Så tokigt det kan bli :) Tack, kram!
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :